Despre mine

Eu? Despre mine? Hmm...greu de tot! Un simplu licean care vreau sa-si exprime punctul de vedere. Nu, nu e mare! Despre punct era vorba. E cam cat asta de mic ".", dar ce mai conteaza. Prietenii imi zic Zippo. De ce? Pentru ca asa am vrut eu. De ce am vrut eu asa? Nu stiu! Stiu, stiu...pun intrebari enervante, dar mie imi place!

De ce Za World? Pentru ca asta am visat inainte sa ma apuc de bloggerit.

Cand am inceput? Daca imi aduc bine aminte...prin martie 2008.

Ce muzica prefer? Melodiile care au un mesaj adevarat si patrunzator. Fara manele!

Ce imi place? Prefer mai multe, printre care se numara: web design, html, php, css, muzica, comediile, bloggingul, cstrike-ul, mircea badea, etc.

Ce nu-mi place? Nu-mi plac prostii, proastele, oamenii care nu pricep lucruri simple, curvele, oamenii gen zoso, telenovelele, manelele, internet explorer, vista, etc.