Concurs informatica


Anul trecut prin decembrie sau noiembrie am participat la un concurs de informatica, mai exact pagini web si softuri educationale pe tema "Economie in dimensiune virtuala" si "Istorie si societate in dimensiune virtuala". Eu am participat cu un proiect, pagina web, la sectiunea Economie. A fost concurenta mare. Multe proiecte interesante am vazut.
Cu toate aceastea am luat locul 13 per total, continutul paginii fiind slab, adica materialul. Daca la partea de economie am luat un punctaj slab, la partea de informatica, mai exact programare si design, am luat al doilea punctaj pe judet si primul pe orasul meu. Daca o sa am timp o sa va uploadez proiectul.

Maine, 29 martie participi la un concurs de TIC (Tehnologia informatiei si a comunicatiilor) bazat pe interbari tip grila din Hardware si Software. Subiectele sunt grele si sper sa ma descurc cu ajutorul cunostintelor mere din proria experienta, pentru ca in rest nu am invatat nimic. Tineti-mi pumnii :)

0 comentarii: