Necunoscatorii se fac de ras

Nu poti sa pleci 10 minute de la calculator ca pac vine si massu. Chestia ar fi buna daca ar veni doar de la o persoana, dar din pacate vine de la vreo 10-15. Majoritatea massurilor nu le iau in serios, nici macar nu le citesc, dar asta mi-a sarit in ochi dupa cum se termina: "sa ajunga in vagin?". Sa trecem la subiect si n-o mai dam in abureala.

E vorba de un pustan de 13 ani care si-a facut prietena si a avand niste nelamuriri trimite scrisoare/mail (nu stiu sigur) la revista Bravo. Pe langa asta si-a mai dat si numele. Ce credeti ca a scris in scrisoare? Daca nu stiti va spun eu. A scris exact asa:
"Andy, 13 ani: Am de 8 luni o prietena si nu am facut sex pana acum. Am stimulat totusi actul sexual, insa cu pantalonii pe noi. vreau sa stiu daca se poate ca ea sa ramana insarcinata chiar daca nu a existat nici un contact direct? credeti ca ar trebui sa ne protejam? Ar putea lichidul sa treaca prin doua perechi de pantaloni si sa ajunga in vagin?"

Voi ce parerea aveti? :|

0 comentarii: