Mancare pentru 6 persoane


Zeci de oameni de stiinta studiaza cazul germanului de 62 de ani Heinz Asthoff, care mananca peste 12.000 de kilocalorii zilnic fara sa se ingrase si fara sa i se ridice colesterolul, informeaza “Spiegel”. Barbatul, care nu se poate opri din mancat si e nesatul tot timpul, a inceput acest regim dezordonat in urma cu 22 de ani.


In momentul in care sotia lui Minna a murit, durerea l-a distrus pe Heinz Asthoff. Pierderea sotiei l-a facut pe german sa nu se mai poata opri din mancat, el nefacand nimic altceva cat e ziua de lunga decat sa manance. Asa a ajuns la peste 12.000 de kilocalorii pe zi.

In mod ciudat, cantitatea uriasa de alimente, care ar hrani lejer sase oameni, dispare de indata ce ajunge in corpul pensionarului. Din cauza volumului urias de mancare, salariul nu ii mai ajunge de mult, in schimb foamea il tortureaza in permanenta.

“Nimic din ceea ce mananc nu ma mai satura si nici nu ma ingras. Nu mai pot manca in oras. Ultima oara cand am fost intr-o carciuma, am comandat o clatita cu cartofi si am plecat de acolo dupa ce am mancat 100. Nu imi mai permit”, a declarat acesta.

Doctorii care l-au studiat indeaproape nu inteleg fenomenul ce se intampla in organismul barbatului. El fumeaza peste 40 de tigari pe zi, iar medicii nu il sfatuiesc sa se lase, pentru ca altminteri ar manca si mai mult. “Nu are colesterolul mare, nu sufera de nici o boala psihica, dar este dependent de mancare”, a declarat doctorul Henning Huesch.

0 comentarii: