Unirea Urziceni in Cupa UEFA


Victoria în semifinala Cupei României, 1-0 cu Gloria Buzău a însemnat un pas important spre calificarea în premieră pentru Unirea Urziceni în Cupa UEFA.

Pentru că va întâlni în finală CFR-ul, echipă care are şanse mari pentru un loc de Liga Campionilor, ialomiţenii pot reprezenta România în premieră în Cupa UEFA.

"După o muncă de doi ani foarte grea am obţinut un obiectiv pe care nu mă aşteptam să-l obţin aşa de repede", a declarat antrenorul Unirii, Dan Petrescu.

"Era un obiectiv pentru o perioadă de trei ani, faptul că l-am realizat când nici măcar nu s-a termiant sezonul normal că ne bucură", a spus şi preşedintele Urziceniului, Mihai Stoica.

"Este o performanţă, în urmă cu câţiva ani această echipă era în Liga a treia, am făcut un sezon extraordinar", i-a completat directorul sportiv, Viorel Moldovan.

"Acum e momentul să culegem roadele", a încheiat veteranul din poarta Unirii, Bogdan Stelea.
Sursa: Realitatea TV

Dupa parerea mea, merita acest lucru. Au muncit destul de mult pentru acest rezultat. E un cadou foarte bun pentru cariera lui Dan Petrescu. E foarte multumit si dupa parerea mea, poate si mai mult, si nu numai el, ci si echipa. Cu un pic de investitii pot ajunge mai sus.

0 comentarii: