Hi-q noul videoclip

Membrii trupei HI-Q au lansat cel mai nou videoclip, la piesa „Asa-s prietenii”, in noua formula, care o include si pe Anya. Videoclipul, regizat de Iulian Moga a fost filmat in urma cu o luna la Valenii de Munte si reprezinta debutul pe sticla al Anyei.

«Asa-s prietenii» este prima piesa pe care am inregistrat-o alaturi de Mihai si Florin, de cand m-am alaturat trupei. Am fost nerabdatoare sa filmam clipul acestei melodii, intrucat cred ca acesta va ajunge foarte repede la sufletul fanilor. A fost o experienta de neuitat, pe care abia astept sa o repetam si pentru restul hit-urilor trupei”, a declarat noua membra Hi-Q. O mare parte a noului videoclip a fost filmata intr-un autobuz care a purtat echipa de la filmare si membrii trupei de la Bucuresti pana la Valenii de Munte.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Intotdeauna mi-a placut aceasta formatie, de cand era si dana nalbaru, au fost modesti, mi-au placut melodiile lor. Le spun multa bafta si cu acest clip ;)

Anonim spunea...

Sper sa se bucure de succes si in aceasta formula.
o zi minunata iti doresc

Anonim spunea...

Pacat ca trebuie sa schimbe mereu solista.Mie mi-a placut prima cel mai mult.

Anonim spunea...

si mie mi-a placut prima

Essences spunea...

Buna, te-ar interesa un schimb de linkuri? daca da, astept un comentariu la mine pe blog cu datele tale si numele (cum sa te trec in lista). Pupici si o zi buna iti doresc!

Anonim spunea...

Microsoftcompany web directory.Add Link to seo friendly free general web directory,reciprocal web directory
featured web directory,regular web directory.www.microsoftcompany.com