Cumicu.Ro


Un nou rapper aparut pe piata! Eu am ascultat albumul lui si sunt impresionat. Are ceva tenta Anonim. Numele lui este Cumicu si din cate am ascultat...transmite un mesaj serios.

Cumicu despre el: "Ar fi prea banal sa incep sa fac o lista cu ceea ce cred ca ti-ar conveni tie sa auzi despre mine. Eu un eu, tu esti tu. Fiecare are calitatile lui, fiecare are doza lui de prostie. Toti am avut momente bune si momente rele. Inainte de toate tre' sa sti ca fac muzica asta in primul rand pentru mine. Daca te regasesti in ea inseamna ca am trait amandoi aceleasi stari de spirit. O alta chestie pe care vreau s-o stii e ca nu te obliga nimeni sa cumperi albumele. Am discutat cu o gramada pe tema asta. Eu te sfatuiesc sa downloadezi albumul, sa-l asculti si daca tu consideri ca este un material bun, da-l mai departe. Nu iti spun sa-l comanzi decat daca vrei sa mai auzi de mine pe viitor."

0 comentarii: