Bloggeri ratati

Ma uitam pe RoBlogs.info si am dat la un moment dat de un blogger care nu cred ca are tangente cu scoala. In fine! Pe blogul lui gasiti niste posturi stupide...cum ar fi:


Baiatu...leapsa ca leapsa...dar tu la ce ai dat raspunsurile? La niste interbari imaginare? Nu prea cred... Postul tau n-re nici un sens!


Eu m-am jucat ProStreet...probabil ca ProStreat e ultima achizitie a ta. Apropo, chiar ca nu e nici-o Dacie in joc! Un DEX ar face diferenta intre prostie si corectitudine, iar un Dictionar Roman-Englez sau pur si simplu Oracolul(Google) ar putea sa te ajute sa scri pe ce strada locuriesti!


Leapsa cu sampon? Cine n-a auzit, aude acum! Cine crede ca e o porcarie are dreaptate. Nu stiu cat aveti in creier, dar pot sa pun si pariu ca o gaina poate sa gandeasca mai mult ca voi. Nu ne intereseaza cu ce te speli tu pe cap! De ce? Pentru ca eu pot sa ma spal la c*r cu ce te speli tu in cap. Diferenta? Nici una! Pentru ca tu gandesti cu capul cat gandesc eu cu c*rul! Care e smecheria la leapsa asta? Nu se stie! Totul va ramane o enigma...pana cand se rezolva...spuneti cu ce va spalati pe dinti!

0 comentarii: