Sutienul lui Jodie Marsh


În 2003, Jodie Marsh se lăuda cu ce a înzestrat-o mama natură şi îşi arăta decolteul cu mândrie neuitând niciodată să menţioneze că niciun bisturiu nu i-a atins pieptul. Însă cinci ani mai târziu, modelul s-a răzgândit.

Miercuri noapte Jodie şi-a făcut apariţia la deschiderea barului „Orchid”, din Londra afişând un decolteu mult mai generos decât cel care a făcut-o celebră. De fapt, vedeta, cunoscută de altfel pentru costumaţiile sale minuscule, a apărut la eveniment purtând doar un sutien negru şi o pereche de blugi albaştri cu talia foarte joasă. La un moment dat, în vâltoarea acţiunii, sutienul lui Jodie a devenit un pic neîncăpător şi paparazzi au putut surprinde puţin mai mult decât ar fi vrut modelul să arate.

Chiar dacă săptămâna trecută Jodie a pozat fără machiaj pentru o campanie de într-ajutorare a victimelor violenţei domestice, a declarat că nu intenţionează să-şi schimbe obiceiurile cosmetice.


Fotomodelul, care acum se întâlneşte cu un frizer de 23 de ani din Essex a declarat recent: „Forţa gravitaţională şi-a spus cuvântul şi aşa cum orice femeie cu sânii mari ştie, vine o vreme când încep să-şi piardă din frumuseţe şi nu mai sunt atractivi şi nici dătători de încredere. Ajunsesem la un moment dat când îmi doream să-mi păstrez sutienul pe mine chiar şi în dormitor. Eu, şi doar eu am luat decizia de a intra sub bisturiu. Şi nu mi-a fost uşor. După un an dificil trebuia să fac ceva care să să-mi redea încrederea. Singurul regret pe care îl am acum este că nu am făcut această schimbare cu mai mulţi ani în urmă. Mă simt minunat! Există atâtea femei care au sâni falşi, dar în acelaşi timp extraordinari încât până să fac operaţia mă simţeam cumva inferioară. Cred că societatea în care trăim a uitat ce înseamnă un bust natural şi uite aşa oameni ca mine ajung să creadă că nu arată bine”, a mărturisit Jodie.

0 comentarii: